بهترین اقدام برای جمع کردن لامپ کم مصرف شکسته چیست؟
نوشته شده توسط : هدایت گستر

لامپ کم مصرف بعلت خطرناک بودن بخاطر وجود جیوه در آن بهتر است قبل از دست زدن به خرده های آن لازم است پنجره ها را باز کنید و افراد را از اتاق خارج کنید و تهویه مرکزی را قطع کنید تا در اتاق های دیگر گاز ورود نکند. اقدام بعدی این است که بصورت مستقیم به لامپ کم مصرف دست نزنید بلکه با دستمال و دستکش و یا یک تکه کاغذ خرده های لامپ را درون ظرف شیشه ای درب دار یا کیسه پلاستیک بگذارید و از محل خارج کنید و سعی کنید خرده های ریزتر را با استفاده از چسب جمع آوری کنید.

 

قیمت لامپ کم مصرف چقدر است؟
امروزه با ورود چراغ های جدید کم مصرف به بازار، افراد بسیار زیادی به دنبال راه های استعلام قیمت لامپ کم مصرف هستند. در گذشته های نزدیک افراد مجبور به استفاده از لامپ های رشته ای پر مصرف و فلورسنت خطرناک بودند. اما خوشبختانه امروزه به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی، متخصصان توانسته اند به وسیله دیود های نور دهنده، لامپ های کم مصرف را با عمر بسیار طولانی تولید نمایند.

لامپ های کم مصرفی که توسط کمپانی های معتبر تولید می شوند دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. البته در نظر داشته باشید که لامپ های کم مصرف دارای انواع مختلفی هستند و قیمت هر کدام از آن ها نسبت به یکدیگر متفاوت است. نا گفته نماند که لامپ های کم مصرف نسبت به انواع دیگر چراغ ها دارای عمر طولانی و مصرف برق بسیار کم تری می باشند؛ این امر سبب شده بسیاری از افراد خرید لامپ های پر مصرف را کنار گذاشته و به خرید لامپ های کم مصرف روی آورند. در ادامه با ما همراه باشید تا با قیمت لامپ کم مصرف و انواع آن بیشتر آشنا شوید.

 





:: برچسب‌ها: قیمت لامپ کم مصرف , لامپ کم مصرف ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: